Dit is nu eens letterlijk een wandeling rond de kerk. Vier lussen die elkaar nog eens overlappen. Gelukkig hingen de pijlen wel goed en zat er logica in. Hoewel bij lus 1 en 2 liepen een stuk samen en lus 3 en 4 hadden hetzelfde voor. De rustige omgeving en baantjes maakten het allemaal wel goed. Wat me wel opviel was dat geen enkele van de vier lussen rolstoel toegankelijk was.
Vandaag ervoor gekozen om de ganse afstand in één keer af te werken en geen pauze te nemen. Eens echt goed door trainen op afstand en op snelheid. Dit is mij ook goed gelukt met een gemiddelde van 6,1 km/uur. Dik tevreden met het resultaat. Zeker gezien het heuvelend landschap met toch wel pittig omhoog.
Aan de rand van het dorp ligt de HSL lijn, die in 10 minuten tijd drie hoge snelheidstreinen te verwerken kreeg. De hoge beton brug maakte wel veel herrie als die erover reden. Maar dat zal wel wennen en zoveel omwonenden waren er niet.
Op het rondpunt bij het binnen rijden van het dorp stond er een vliegtuig / straaljager. Even thuis opgezocht en er huisvest een Amerikaanse vliegbasis. Als deze nog actief is zal het wel iets minder rustig wonen zijn met wat er opstijgt en land. Ook in de verste schoten (of iets dergelijks) gehoord. Ik vermoed ofwel jagers ofwel militairen die aan het oefenenen waren.
[sgpx gpx=”/wp-content/uploads/gpx/activity_14124122880.gpx”]
Ronden | Tijd | Totale tijd | Afstand | Gemiddeld tempo | Totale stijging | Totale daling | Gem. cadans | Calorieën | Beste tempo | Maximale cadans | Tijd bewogen | Gemiddeld bewogen tempo |
1 | 10:59 | 10:59 | 1,00 | 10:59 | 3 | 7 | 119 | 75 | 6:24 | 136 | 10:47 | 10:47 |
2 | 10:06 | 21:05 | 1,00 | 10:06 | 23 | 4 | 128 | 83 | 8:53 | 136 | 10:01 | 10:01 |
3 | 9:26,8 | 30:32 | 1,00 | 9:27 | 2 | 25 | 134 | 70 | 8:43 | 141 | 9:26 | 9:26 |
4 | 9:29,8 | 40:02 | 1,00 | 9:30 | 18 | 0 | 131 | 79 | 8:59 | 140 | 9:29,8 | 9:30 |
5 | 9:43,1 | 49:45 | 1,00 | 9:43 | 12 | 15 | 132 | 75 | 9:07 | 146 | 9:43 | 9:43 |
6 | 9:50,2 | 59:35 | 1,00 | 9:50 | 2 | 15 | 133 | 71 | 8:56 | 139 | 9:49 | 9:49 |
7 | 9:52,7 | 1:09:28 | 1,00 | 9:53 | 12 | 7 | 131 | 75 | 8:56 | 141 | 9:52,7 | 9:53 |
8 | 9:46,7 | 1:19:15 | 1,00 | 9:47 | 1 | 17 | 131 | 67 | 8:51 | 139 | 9:43 | 9:43 |
9 | 9:46,8 | 1:29:01 | 1,00 | 9:47 | 19 | 7 | 132 | 78 | 8:56 | 139 | 9:46,8 | 9:47 |
10 | 9:55,0 | 1:38:56 | 1,00 | 9:55 | 9 | 16 | 127 | 74 | 8:35 | 138 | 9:53 | 9:53 |
11 | 10:15 | 1:49:12 | 1,00 | 10:15 | 4 | 5 | 128 | 72 | 8:19 | 148 | 10:12 | 10:12 |
12 | 9:57,1 | 1:59:09 | 1,00 | 9:57 | 7 | 1 | 130 | 73 | 8:53 | 139 | 9:56 | 9:56 |
13 | 9:47,3 | 2:08:56 | 1,00 | 9:47 | 9 | 1 | 131 | 75 | 9:07 | 136 | 9:39 | 9:39 |
14 | 9:28,4 | 2:18:24 | 1,00 | 9:29 | 7 | 5 | 133 | 73 | 9:10 | 138 | 9:28,4 | 9:28 |
15 | 9:25,2 | 2:27:50 | 1,00 | 9:25 | 1 | 7 | 132 | 69 | 9:01 | 145 | 9:25 | 9:25 |
16 | 9:54,7 | 2:37:44 | 1,00 | 9:55 | 5 | 5 | 129 | 80 | 8:51 | 138 | 9:50 | 9:50 |
17 | 9:46,1 | 2:47:30 | 1,00 | 9:46 | 5 | 9 | 131 | 71 | 8:51 | 145 | 9:45 | 9:45 |
18 | 9:44,9 | 2:57:15 | 1,00 | 9:45 | 5 | 1 | 130 | 76 | 7:50 | 139 | 9:44,9 | 9:45 |
19 | 9:52,9 | 3:07:08 | 1,00 | 9:53 | 5 | 4 | 129 | 77 | 8:40 | 139 | 9:49 | 9:49 |
20 | 0:57,4 | 3:08:06 | 0,10 | 9:40 | 1 | 0 | 130 | 7 | 9:52 | 134 | 0:57,4 | 9:40 |
Overzicht | 3:08:06 | 3:08:06 | 19,10 | 9:51 | 152 | 151 | 130 | 1.419 | 6:24 | 148 | 3:07:18 | 9:48 |